![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
|
Direkcija soli – Interkomerc AD je generalni zastupnik i distributer tuzlanske soli koja se proizvodi u Solani Tuzla. Svih prethodnih godina ostvarivan je uzlazni trend prodaje kuhinjske soli tako da smo u 2010.godini ostvarili učešće u prodaji kuhinjske soli na tržištu Srbije od preko 80 %. Glavni razlog ovako uspešne pozicioniranosti soli na tržištu Srbije leži u činjenici da je Interkomerc od 2005.godinepreuzeo i finansiranje proizvodnje u Solani Tuzla čime su izbegnute sve eventualne nepoželjne okolnosti . Koncept finansiranja proizvodnje dobio je svoju pozitivnu potvrdu .Pored uvoza gotovih proizvoda iz Solane Tuzla i Solane Pag , Direkcija soli u Interkomercu razvila je i izradu robnih marki u pogonima u Vršcu . I ovde je Interkomerc primenio isti model finansiranja proizvodnje.Interkomerc pakuje soli i začine za sve značajnije trgovinske lance u Srbiji (Delta, Univerexport , Metro , Dis ,Idea,Gomex, Veropulos ... ) |
|
||||
![]() |
||||||
Na bazi liderske pozicije na tržištu kuhinjske soli, Interkomerc je obezbedio stratešku prednost i poziciju za proizvodnju univerzalnih začina – dodataka jelima. Osnovni sastojak dodataka jelima je upravo so i to do 60% od celokupne sadržine, pa je objektivna i liderska pozicija i konkurentska prednost u proizvodnji. Univerzalni začini se proizvode pod privatnim robnim markama maloprodajnih lanaca: Delhaize – Premia i Adut Delvel Pro – Vele Metro – Aro Veropoulos – Vero Idea – K Plus i Rial |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||
© Interkomerc informatika MMXI |