Direkcija soli – Interkomerc AD je generalni zastupnik i distributer tuzlanske soli koja se proizvodi u Solani Tuzla.
Godišni  promet je dostigao cifru od 46.500 tona godišnje, a za sledeću godinu se planira povećanje za 15%, tako da ukupna količina treba da iznosi oko 53.400 tona soli, koja se distribuira preko velikih sistema i maloprodajnih objekata,kojom je pokriveno 80% domaćeg tržišta.

Svih prethodnih godina ostvarivan je uzlazni trend prodaje kuhinjske soli tako da smo u 2010.godini ostvarili učešće u prodaji kuhinjske soli na tržištu Srbije  od preko 80 %. Glavni razlog ovako uspešne pozicioniranosti soli na tržištu Srbije leži u činjenici da je Interkomerc od 2005.godinepreuzeo i finansiranje proizvodnje u Solani Tuzla čime su izbegnute sve eventualne nepoželjne okolnosti .

Koncept finansiranja proizvodnje dobio je svoju pozitivnu potvrdu .Pored uvoza gotovih proizvoda iz Solane Tuzla i Solane Pag , Direkcija soli u Interkomercu razvila je i izradu robnih marki u  pogonima u Vršcu . I ovde je Interkomerc primenio isti model finansiranja proizvodnje.Interkomerc pakuje soli i začine za sve značajnije trgovinske lance u Srbiji  (Delta, Univerexport , Metro , Dis ,Idea,Gomex, Veropulos ... )

 

 

Na bazi liderske pozicije na tržištu kuhinjske soli, Interkomerc je obezbedio stratešku prednost i poziciju za proizvodnju univerzalnih začina – dodataka jelima. Osnovni sastojak dodataka jelima je upravo so i to do 60% od celokupne sadržine, pa je objektivna i liderska pozicija i konkurentska prednost u proizvodnji. Univerzalni začini se proizvode pod privatnim robnim markama maloprodajnih lanaca:

Delhaize – Premia i Adut

Delvel Pro – Vele

Metro – Aro 

Veropoulos – Vero

Idea – K Plus i Rial    

 
© Interkomerc informatika MMXI