Direkcija široke potrošnje II je stabilizacija poslovanja, povećanje prihoda i profita, poboljšana koordinacija među sektorima i uvođenje nove organizacione strukture koja će omogućiti sa jedne strane maksimizaciju profita, a sa druge odbranu od konkurencije uz stabilan rast i razvoj. • Finansijski cilj u 2011. godini je povećanje prihoda za min. 30% u odnosu na 2010. godinu.
• Planirana profitna stopa će biti na nivou direkcije od 4% .
• Uvođenje linija programa (pakovano zamrznuto voće, FRIGOBEL-BELANOVICA, riblje konzerve)
• Potpisivanje novih ugovora o distribuciji i zastupanje novih brendova.
• Neophodnost uvođenja sopstvene proizvodnje, tj. uspostavljanje kontrole nad proizvodnjom.
• Razvijanje novih kanala distribucije (sindikalne prodaje, tenderske nabavke).
• Povećati ulaganje u promotivne aktivnosti.
• Poboljšati sistem logistike.
|
||||||||
U 2012. godini direkcija široke potrošnje II nastaviće sa standardnim programom: -Distribucija sveže i zamrznute ribe
-Distribucija sveže i zamrznute piletine
-Distribucija konzumnih jaja
-Stočna hrana, merkantilni proizvodi i sl.
•Pored distribucije sveže i zamrznute ribe i piletine,stočne hrane i jaja u 2012. godini razvijaćemo program i konzervisane ribe. •Uvodimo program : pakovanog zamrznutog voća, konzervisane ribe i posebno se stavlja akcenat na izvoz sveže i zamrznute piletine, ćuretine, jagnjetine i teletine, zamrznutog voća i povrća (Rusija, Albanija, Bugarska, Crna Gora i Makedonija..)
•Uvođenje privatnih robnih marki za velike sisteme (jaja, zamrznuta riba i zamrznuto voće). •Direkcija široke potrošnje II nastoji da poveže kretanje u proizvodnom i prometnom ciklusu od sirovine do gotovog proizvoda tako da, kada su u pitanju robne grupe piletina i jaja, ima pod svojom kontrolom sve učesnike i faze od početne sirovine do gotovog proizvoda i njegovog plasmana u prodajne sisteme. |
||||||||
Proizvodnja jaja odvija se u tri farme: KOLO KOLO, FILI PILI i PALAVESTRIĆ. Za sve farme Interkomerc obezbeđuje osnovne sirovine: kukuruz, sojinu sačmu, premikse, ambalažu i na taj način se povezuje u svim fazama proizvodnje. Interkomerc jaja plasira kroz: 1.Sopstvenu robnu marku INTERKOKO-Delta Maxi, Vero, Interex, Dis i Idea. 2.Privatna robna marka prodavaca - Vero 3. Velike proizvodne sisteme - JAFFA, MEDELA. |
||||||||
PLASMAN PILETINE: •Jednodnevni pilići 850,000kom godišnje
•Tovni pilići 170,000 kg
•Sveža i zamrznuta piletina 350,000kg
Plasman se vrši kroz: 1.Sisteme maloprodaja
2.Tenderske prodaje javnim preduzećima i ustanovama
3.Izvoz u region
TENDERI: •Mogući plasman piletine putem javnih nabavki u 2011. godini bi trebalo da bude 100.000 kg
ROBNA MARKA •Tokom 2010. godine plasirali smo u trgovinske lance kompanijsku robnu marku INTERKOKO piletina.
•Tendencija u 2011. godini je lansiranje novog pakovanja, pile na tacni, koje je pogodno za prodaju u maloprodajnim sistemima.
|
||||||||
•Interkomerc plasira smrznutu i svežu ribu kroz maloprodajne sisteme: Delta Maxi, Metro C&C, Interex, Dis, Vero i Ideu najvećim delom u saradnji sa partnerom Goraprom, u zajedničkoj organizaciji uvoza, pakovanja i distribucije proizvoda po objektima navedenih maloprodajnih sistema. •Najzastupljenije vrste riba koje se plasiraju sistemima su:
Oslić, Skuša, Pangasius, Papalina, Brancin , Orada, Morski plodovi i sl.
|
||||||||
© Interkomerc informatika MMXI | ||||||||